Say my name



Hejsanhoppsan allesammen! Jag skall då representera den andra delen av denna blogg, den roliga om jag får säga det själv!Johanna var namnet!Som min kompanjon berättade så har vi bestämt oss för att starta en, för det mesta ytlig blogg.Som en undanflykt, man ska gå in hit och kunna sitta och läsa och småfnissa för sig själva åt våra (förhoppningsvis) roliga och inspererande inlägg!

Jag menar, alla vet vad vi (de flesta) tonåringar gör, vi går i skolan,hänger med kompisar, pluggar, hatar oss själva för att vi skjuter upp allting till sista sekund!

Så välkommna, hope ya like it!


Kommentarer
Postat av: My

Söt!

2011-03-21 @ 09:09:21
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0